fredag 4 september 2009

Ikväll är jag hur trött som helst! Har lyckats gå till skolan 5/5 dar, känner mig stolt! :) Jag gillar den nya klassen faktiskt, hade ju mina.., hrmm farhågor, (visserligen inte så konstigt, jag tror alltid att det värsta kommer hända). Men åter till ämnet, jag gillar min klass, det gör jag :) Roliga o snälla personer o härliga lärare. Livet leker, åtminstone för vissa. ojoj.
hah, slöjden idag var ju härlig! ;) gjorde typ inte ett skit o satt bara o snacka med Konrad, Nicke o Markus, skoj! :D ska iaf göra ett snurrat-silverkors på slöjden och hoppas på ett lyckat resultat..
Tim målade ju lite på Carro i bussen imorrse också, medans hon var lite ouppmärksam (satt o blundade i Maffia!) hah, det var en upplevelse att se Carro kasta sig över Tim som en uppretad lejonhona! ;D och sen satt hela klassen på förmiddan "Carro, du har nått på kinden" och "Hrrm, *pekar på kinden* du har nått där Carro" ;) naw, lilla Baljan! <3>
Sho!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar