söndag 6 september 2009

Du är gåtan jag aldrig kan lösa

Nu ska jag vara duktig och blogga igen. Snart är helgen slut och skolan drar igång igen.., känns väl lite halvjobbigt. Men som sagt så har jag börjat tycka om min klass och lärarna, så de blir nog bra! :) I helgen har jag gjort..., inte ett skit. Nästan iaf. Typ scrappat lite, sen inte mycket mer..
Ska snart gå ut och stava så jag får igång energin att göra nått mer. :) Jag hade även en väldigt lyckad start på min poker-karriär på facebook. Först vann jag lite över 1000 marker, (visst heter det marker?)sen så körde jag all in på nått som jag tyckte verkade bombsäkert att jag skulle ta hem.., jag tog inte riktigt hem det nej..., ehm x) så nu ligger jag på 0. Härligt! ^^ Har även skrivit klart svenska-grejen nu i helgen, duktigt tycker jag! Snart ska jag även ta mig ann Hitler...

En funderare till er alla: Vi är alla till viss del rasister och har fördomar, och det är helt okej, säger jag, man kan inte gilla alla! MEN man kan ignorera, du kan hata inombords, sålänge du inte gör något åt det, så länge ingen får lida över ditt hat eller dina fördomar! Känn medmänskligheten flöda och försök att acceptera alla, åtminstone utåt sätt. Sen vet ingen vad som rör sig i ditt huvud, så håll elakheterna där inne!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar